میزبانی وب مدیریت شده بیت بایت ( تحت مالکیت گروه ایلیانت به نشانی اینترنتی https://iliyanet.com ) که به اختصار در اینجا با عنوان "بیت بایت" و "مرکز" بدان اشاره شده است، شرایطی برای خدماتی که به کاربران خود ارائه میدهد، که بر اساس قانون تجارت کشور جمهوری اسلامی ایران تنظیم و تهیه شده است.در این شرایط که به عنوان "تفاهم نامه" و "شروط" خرید و استفاده از خدمات از آن نام میبریم، تعهداتی را متوجه طرفین ( خود و کاربر استفاده کننده) در نظر گرفته است که به تفصیل در زیر آمده است.
* نکته-1 : بیت بایت؛ در هر زمان بر اساس صلاحدید خود ممکن است برخی از بندهای این تفاهم نامه را تغییر، حذف و یا به روزرسانی نماید.
* نکته-2 : بیت بایت؛ موظف است که تغییرات قوانین استفاده از خدمات را به کاربران خود از طریق ارسال ایمیل ( به همان نشانی ایمیلی که کاربر با آن عضو وبسایت شده است ) و یا از طریق پیامک اطلاع رسانی ( به همان شماره موبایلی که کاربر با آن در وبسایت ثبت نام نموده است ) اطلاع رسانی کند.
* نکته-3 : کاربران، موظف هستند که پیش از ثبت نام ضمن اعلام موافقت با قوانین نسبت به سفارش خدمات اقدام نمایند، بدیهیاست مسئولیت عدم مطالعه این شرایط، بر عهده خود کاربر میباشد و "بیت بایت" مسئولیتی را متقبل نخواهد شد.
با توجه به عملکرد کاربران در قبال تعهدات مرتبط با هزینه خدمات مورد استفاده، بیت بایت نیز موظف به ارائه خدمات مطابق استانداردهای مندرج در تفاهم نامه سطح خدمات برای مدت زمان مورد استفاده کاربر میباشد.
مشتریان باید در هنگام استفاده از خدمات، کلیه اقدامات احتیاطی امنیتی را رعایت نمایند.این اقدامات شامل ایجاد محدودیت در دسترسی به حساب کاربری در بخش پشتیبانی بیت بایت، به روزرسانی مناسب و افزایش سطح ایمنی رایانه شخصی و کلیه دستگاههایی که از طریق آن به پورتال پشتیبانی بیت بایت مراجعه میکنند میباشد.مسئولیت هرگونه درز اطلاعات از حساب کاربری از سمت کاربر، برعهده وی بوده و بیت بایت مسئولیتی را متقبل نمیشود.
علاوه بر موارد مذکور، مشتریان موظف به پرداخت به موقع و مناسب ( حد اقل 3 روز پیش از سررسید صورتحساب ) خود میباشند.
شما مسئولیت هرگونه فعالیت و عملکردی را که از طریق حساب کاربری در این مرکز انجام شده میشود را بر عهده دارید.با عضویت در مرکز ما، شما با شرایط خدمات ارائه شده قبول میکنید که این خدمات صرفا و فقط "برای شما" بوده و امکان ارائه آن به "شخص ثالث" تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.بیت بایت هیچ تبعیضی نسبت به هیچ گروهی، اعم از ملیتها، جنسیت و یا سنین مختلف ندارد.صرفا محدودیت سنی ارائه خدمات در بیت بایت، به افراد بالای 18 سال تمام میباشد و از ارائه خدمات به افراد دارای سنین کمتر از 18 سال معذوریم.
برای استفاده از خدمات بیت بایت، مشتریان موظف هستند کلیه اطلاعات حساب را بصورت دقیق، کامل و معتبر از طریق فرایند ثبت نام ارائه نمایند.در صورت بروز هرگونه تغییرات در اطلاعات حساب ( ائم از مشخصات رابط تماس/ اطلاعات حساب/ اطلاعات شرکت ) شما باید از طریق تنظیمات حساب کاربری، نسبت به بروزرسانی اینگونه اطلاعات اقدام نمایید.شما بعنوان مشتری بیت بایت، باید اطلاعات دقیق هویتی خود را ارائه دهید.در صورت مشخص شدن و مشاهده اطلاعات غیر اصلی و دروغین، بیت بایت نسبت به راستی آزمایی و اثبات صحیح بودن اطلاعات اقدام میکند.چنانچه بهرطریق، اطلاعات در هر مرحلهای، از درجه راستی آزمایی و صحت خود ساقط شوند، بیت بایت حق دارد قبل از هرگونه اطلاع رسانیای، نسبت به مسدود سازی کلیه سرویسها، حساب و مبالغ پرداختی اقدام نماید. در این صورت مشتری میتواند ظرف مدت 48 ساعت، نسبت به اعتبارسنجی و اثبات صحت اطلاعات خود اقدام نماید در غیر اینصورت، مراتب به شیوه مذکور باقی خواهد ماند.
کلیه خدمات بیت بایت، تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران میباشد و بیت بایت این حق را برای خود مسلم میداند که در صورت تخظی از قانون توسط هر یک از مشتریان، بدون اخطار قبلی نسبت به لغو سرویس وی اقدام نماید.همچنین، سرویسهای بیت بایت، در هیچ یک از موارد زیر، قابل ارائه نخواهند بود و در صورت مشاهده، بدون اخطار قبلی سرویس معلق میگردد :
کلیه اپراتورهای پشتیبانی بیت بایت، موظف به رعایت احترام و ادب نسبت به مشتریان خود حتی در سخت ترین شرایط فنی میباشند و حفظ ارزشهای فردی هر شخص از لازمههای عملکرد در بیت بایت میباشد.مشتریان موافقت میکنند که با اپراتورها و کارمندان بیت بایت، به روشی حرفهای در کلیه فرایندهای ارتباطی از جمله رسانههای اجتماعی، ایمیل، تیکت پشتیبانی، گفتگوی زنده و ارتباط تلفنی ارتباط داشته باشند.بیت بایت هیچگونه سوء استفاده و یا هر نوع سوء رفتار نسبت به کارمندان خود را تحمل نمیکند.این میتواند شامل مواردی از قبیل آزار و اذیتهای کلامی، فریاد زدن، فحاشی و رفتار خارج از ادب و احترام، ارعاب و تهدید ( تهدید به شکایت در موارد خلاف واقع، تهدید به انتشار عمومی محتوای ارتباطات در هر رسانه و بستری، هرگونه تحریک کردن کارمندان نسبت به نشان دادن واکنش غیرمحترمانه) و هرگونه رفتاری که باعث مخدوش نمودن پیوند ارتباطی حرفهای شوند میباشد.هرگونه تخطی و سوء استفاده بعنوان نقض این توافق نامه تفسیر میشود و در صورت وقوع چنین مواردی در مرحله اول ضمن اخطار به کاربر، نسبت به رفع ریشه چنین واکنشهایی اقدام میشود.چنانچه نقض این قانون ادامه یابد، بیت بایت این حق را دارد که بدون بازپرداخت هیچگونه مبلغی، نسبت به تعلیق و مسدود سازی خدمات و حساب کاربری و خاتمه همکاری اقدام نماید و در صورت لزوم و ادامه یافتن، اقدامات قانونی را انجام نماید.
بیت بایت، تنها مالک قانونی تجهیزات مورد استفاده مشترک میباشد.مشتریان هیچ حقوقی در مورد تجهیزات مورد استفاده ندارند و دسترسی فیزیکی به تجهیزات و شبکه اطلاعات توسط مشتری کاملا ممنوع میباشد.این موضوع در خصوص سرویسهای میزبانی حجیم داخل کشور، بر مبنای تفاهم نامه همکاری منعقد شده قابل بازنگری میباشد.
بیت بایت، بصورت پیش فرض برای کلیه سرویسهای نمایندگی و خدمات اشتراکی ( بغیر از سروراختصاصی/VPS/سرور ابری) نسبت به پشتیبان گیری مدیریت شده و زمان بندی شده اقدام میکند.لذا مشتریان بر اساس این تفاهم نامه، موافقت میکنند که همواره یک نسخه پشتیبان کامل از کلیه محتویات میزبانی شده در فضای میزبانی خود را بصورت مجزا تهیه نمایند.( امکان پشتیبان گیری از کلیه اطلاعات در کنترل پنلهای میزبانی وب موجود میباشد).علیرغم توافق نامه بیت بایت برای ارائه خدمات پشتیبان گیری، هیچگونه مسئولیتی نسبت به کامل بودن، بی نقص بودن و به روز بودن لحظهای نسخههای پشتیبان وبسایت شما ندارد، برهمین اساس به شما پیشنهاد میکنیم که همواره از طریق راههای پشتیبان گیری اطلاعات موجود در پنل، بعنوان یک اقدام ثانویه و جهت احتیاط و آرامش خاطر بیشتر استفاده نمایید.
کلیه آیپی آدرسهایی که به مشتریان اختصاص مییابد باید منطبق با دستورالعملهای RIPE مورد استفاده قرار گیرند.چنانچه مشخص شود که نشانیهای IP که به مشتری اختصاص یافتهاند مطابق با این دستورالعملها مورد استفاده قرار نمیگیرند، ممکن است دسترسی برای استفاده از IP برای کاربر مسدود و باطل گردد.همچنین خرید آدرس IP اضافی فقط با توجیه دقیق و صریح دلیل نیاز به آیپی جدید امکان پذیر است.لازم بذکر است بیت بایت این حق را دارد که تحت اختیار خود درخواستهای IP را تایید و یا رد نماید.
بیت بایت یک خط مشی استفاده قابل قبول تهیه کرده است که بدین وسیله با مراجعه به این توافق نامه، شرایط خاصی از تفاهم نامه خدمات مربوط به هر مشتری را با تفصیل و جزئیات بیشتری توضیح میدهد و میتواند به عنوان راهنمایی مناسب برای حقوق و تعهدات متقابل بیت بایت و مشتری هنگام استفاده از خدمات بیت بایت مورد استفاده قرار گیرد.این تفاهم نامه هر از گاهی مورد بازبینی قرار میگیرد.استفاده مشتری از خدمات بیت بایت، پس از آگاهی از خط مشی استفاده قابل صورت میگیرد و کلیه فرایند ارائه خدمات بر مبنای آن انجام میپذیرد.
مشتری موظف است، پرداختهای خود را تا حداقل 3 روز پیش از سررسید صورتحساب و حداکثر تا 24 ساعت پس از سررسید موعد صورتحساب از طریق شیوههای موجود در وبسایت بیت بایت انجام دهد.شیوههای پرداخت قابل قبول از سمت بیت بایت، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، پرداخت آنلاین از طریق درگاههای پرداخت آنلاین عضو شبکه شتاب موجود در ناحیه کاربری، واریز به حساب بانکی مندرج در ناحیه کاربری و همچنین برای برخی از سرویسها ( نظیر پرداخت سالیانه سرور کلود / سه ماهه و شش ماهه سرور اختصاصی ) با انتخاب کاربر و اعلام از طریق ایجاد درخواست پشتیبانی به واحد امور مالی، امکان پرداخت از طریق CryptoCurrency نیز میسر میباشد.هرگونه پرداخت خارج از چارچوب شیوههای مندرج در این پاراگرا، پذیرفته نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه بیت بایت نمیباشد.
نکته : بیت بایت، مجاز است هرگونه تغییرات قیمتی با توجه به نوسانات ارزی را لحاظ نماید.با این حال، همواره قیمتهای تثبیت شده و ثابتی را نیز در نظر گرفتهایم که تغییرات نرخ ارز در پرداخت صورتحساب کاربران مشکلی ایجاد نکند.
نکته-2 : بیت بایت، مجاز است هرگونه تمدید بعدی صورتحسابها را بصورت ماهانه/3 ماهه/6 ماهه و سالانه را بنا به درخواست کاربر و یا صلاح دید خود لحاظ نماید.
نکته-3 : کاربر موظف است، کلیه پرداختیهای مرتبط با خدمات مورد استفاده خود را، از طریق حساب و یا شماره کارتی که به نام خود شخص میباشد انجام دهد.در غیر اینصورت بیت بایت هیچگونه مسئولیتی در قبال رخدادهای آتی آن برعهده نخواهد گرفت.
نکته-4 : در صورتیکه منبع پرداخت صورتحسابها از منابع غیرمجاز ( کارتهای سرقتی و امثالهم ) صورت پذیرد، بیت بایت علاوه بر مسدود سازی کلیه دسترسیها و خدمات، اقدام به پیگیری از طرف مراجع قانونی و قضایی خواهد کرد.
طبق موارد مندرج در بند قبلی، کاربر موظف است حداقل 3 روز قبل از سررسید موعد صورتحساب و یا نهایتا حداکثر تا 24 ساعت پس از سررسید موعد صورتحساب، نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.چنانچه کاربر به هر دلیلی مشکلی از جهت پرداخت و تمدید سرویس خود داشته باشد، میتواند مراتب را در طی همین مدت زمانی مذکور، با بخش امور مالی از طریق ایجاد درخواست پشتیبانی مطرح نماید.بیت بایت میتواند تا 3 روز پس از سررسید موعد صورتحساب، مهلت پرداخت صورتحساب را برای کاربر افزایش دهد(امکان افزایش این زمان با بررسی دلایل و نکات مرتبط با امور مالی نیز وجود دارد).اما در غیر اینصورت، چنانچه کاربر هیچ اقدام و پیگیری نسبت به بررسی و پرداخت صورتحساب خود نداشته باشد، خدمات مورد استفاده مندرج در صورتحساب، پس از گذشت 24 ساعت از موعد صورتحساب، بصورت اتوماتیک مسدود و یا Suspend شده و چنانچه پس از 3 روز یا 72 ساعت، نسبت به پرداخت اقدام ننماید، سرویس بصورت کامل حذف و یا Terminate خواهد شد.
نکته-1 : لازم بذکر است، در صورت مسدود و یا Suspend شدن سرویس، اندکی پس از پرداخت توسط کاربر، سرویسهای معلق شده، مجددا فعال میشوند.
نکته-2 : لازم بذکر است، چنانچه سرویس کاربر، بصورت کامل حذف و یا Terminate گردد، نسخه پشتیبان آخرین روز فعال بودن سرویس تا 2 هفته پس از تاریخ سررسید موعد صورتحساب، نگهداری میشود.
نکته-3 : لازم بذکر است، ارائه نسخه پشتیبان سرویسهای حذف و یا Terminate شده به کاربر، پس از تسویه حساب کامل صورتحساب و با پرداخت ما به ازای 30% از مبلغ صورتحساب قابل انجام میباشد.
نکته-4 : لازم بذکر است، فعالسازی مجدد سرویسهای حذف و یا Terminate شده، پس از تسویه حساب کامل صورتحساب با پرداخت ما به ازای 15% از مبلغ صورتحساب قابل انجام میباشد ( بازگردانی کلیه نسخههای پشتیبان بدون هزینه اضافه انجام پذیر خواهد بود. )
نکته-5 : لازم بذکر است، در صورت عدم پیگیری کاربر در طی مدت زمانهای اعلامی، کلیه نسخههای پشتیبان نیز حذف شده تلقی میگردند.
( بازه زمانی پرداخت صورتحسابها : از 3 روز قبل از موعد تا 24 ساعت | در مرحله مسدود بودن تا 24 ساعت پس از موعد | در مرحله Terminate بودن تا 3 روز پس از موعد )
( بازه زمانی نگهداری نسخه پشتیبان : 2 هفته / نسخه پشتیبان از آخرین وضعیت سرویس ایجاد میگردد و مشکلات موجود در سرویس برعهده بیت بایت نمیباشد )
کلیه مشتریان جدید بیت بایت، واجد شرایط دریافت 3 روز ضمانت برگشت وجه صرفا در پلنهای : میزبانی اشتراکی - هاست لینوکس / هاست وردپرس / نمایندگی هاست لینوکس و میزبانی اشتراکی ابری هستند.برای دیگر محصولات، بدون استثناء امکان بازپرداخت وجه، وجود نـدارد ( مواردی نظیر : سرور اختصاصی/ سرور ابری / سرور بکاپ / ثبت دامنه / گواهینامه SSL / لایسنسها / خدمات مدیریت سرور / خدمات پشتیبانی مدیریت شده / خدمات IT / خدمات مدیریت شده عمومی ). لذا در انتخاب سرویس خود جهت استفاده از شرایط ضمانت 3 روزه بازگشت وجه دقت لازم را داشته باشید.
تعریف مشتری جدید کسی است که در گذشته هـیـچـگـاه خدماتی را از بیت بایت خریداری نکرده باشد.ضمانت برگشت پول فقط برای مشتریان جدید قابل استفاده میباشد.همچنین چنانچه مشتری چند بسته میزبانی را خریداری نماید و پس از آن یکی از بستهها را لغو نماید، امکان بازگشت وجه آن وجود ندارد.
بازپرداخت وجه، فقط به میزان مبلغ پرداختی اولیه ( بدون احتساب مواردی که از شرایط بازپرداخت مستثنی هستند ) صورت میگیرد و ممکن است که بازپرداخت وجوه تا 1 هفته به طول بیانجامد.همچنین در صورتیکه پرداخت از طریق رمز ارزها ( CryptoCurrency ) صورت گرفته باشد، شامل ضمانت بازپرداخت وجه محسوب نمیشود و صرفا به مقدار ریالی مبلغ پرداختی آن در روز اولیه پرداخت صورتحساب، به اعتبار حساب ایشان افزوده میشود.
چنانچه احساس کنیم از ضمانت بازپرداخت 3 روزه وجه، به هر شکلی سوء استفاده صورت گرفته است این حق را برای خود محفوظ میدانیم که از هرگونه بازپرداختی امتناع نماییم.
هر مشتری موظف است تا حد امکان از منابع سرور در حد مجاز و استاندارد استفاده کند تا عملکرد بهتری برای کلیه مشتریان بیت بایت فراهم شود.از آنجا که CPU و حافظه سرور منابع مشترکی در پلنهای اشتراکی هستند، استفاده بیش از حد از این منابع میتواند عملکرد عادی سرویس دیگر کاربران را مختل و یا بطور کامل با مشکل جدی مواجه کند.بهمین ترتیب بیت بایت این حق را برای خود محفوظ میداند که خدمات هر کاربری که با اختیار خود (عمداَ) و یا بنا به دلایلی نظیر مشکلات برنامه نویسی و ساختاری در سیستم مورد استفاده ( سهواَ ) باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور میشود را متوقف و یا خاتمه دهد.چنین تعلیق و یا خاتمه دادنی، در هر زمان، بدون هیچگونه اخطار و هشدار قبلی، با دلیل و یا بدون ذکر هیچگونه دلیلی ممکن است رخ دهد.
نکته-1 : بیت بایت همواره با کاربران خود در این مواقع همکاری میکند، تا زمینه اصلی مشکل بررسی و رفع گردد.
نکته-2 : چنانچه کاربر توجهی به موارد رخداده در سرویس خود نداشته باشد، مشمول مسدود سازی و تعلیق سرویس خواهد شد.
نکته-3 : بیت بایت، تا حد امکان در صورتیکه مشکل از ساختار سیستم مورد استفاده کاربر باشد، سعی میکند تا به شناسایی و رفع این مشکل کمک کند.چنانچه این مشکل از سمت کاربر پیگیری و رفع نشود، مشمول مسدودسازی و تعلیق سرویس خواهد شد.
مدت زمان خدمات توسط مشتریان در طی مراحل ثبت سفارش قابل تنظیم میباشد.همچنین چنانچه قصد دارید سیکل پرداخت سرویس خود را پس از ثبت سفارش اولیه تغییر دهید میتوانید با بخش امور مالی با ایجاد یک درخواست پشتیبانی، مطرح نموده تا تغییرات مرتبط با سیکل پرداخت انجام شوند.سیکلهای پرداخت از تاریخ اولین پردازش سفارش مشترکان آغاز میشود و بر مبنای سیکل انتخابی ( ماهانه/3ماهه/6ماهه/سالانه) تمدید میگردند.لازم بذکر است که سیکلهای پرداخت مرتبط با سرور ابری و سرور اختصاصی، صرفا بصورت ماهانه قابل انجام میباشند.
کاهش مشخصات سرویس ( بعنوان مثال، تغییر به یک بسته میزبانی دیگر که گزینههای کمتری را ارائه میدهد)، فقط در سیکل پرداخت 6 ماهه و سالیانه قابل انجام میباشد.( تاریخ سیکل پرداخت سالانه با تاریخ ثبت سرویس مطابقت دارد.بعنوان مثال، چنانچه یک سرویس در تاریخ 3 تیر ماه 98 ثبت سفارش شده باشد، سیکل پرداخت آن بدون در نظر گرفتن مواردی همچون سال کبیسه و غیره، دقیقا در همان تاریخ به مدت یک سال خواهد بود "3 تیر ماه 99 ).اما در خصوص ارتقاء سرویس ( به معنای افزایش منابعی همچون مقدار CPU، مقدار حافظه و یا فضا و پهنای باند ) این امکان در هر زمانی و برای کلیه بستههای میزبانی و خدمات بیت بایت ( بغیر از سرور اختصاصی ) قابل ارتقاء میباشد.
بیت بایت، مجاز است با توجه به نوسانات موجود در نرخ ارز و با عنایت به اینکه بیش از 80 درصد از خدمات و پلنهای ارائه شده از مراجع بین المللی بصورت مستقیم دریافت میگردد، هزینههای مرتبط با کلیه خدمات خود را افزایش و یا کاهش دهد.در کنار این موضوع، سیاست گذاری تعیین قیمت بستهها به گونهایست که نگرانیهای کاربران خود را از این جهت بکاهیم و تا حد امکان برای چندین ماه یکبار، افزایش اندکی در هزینهها بنا به تغییرات قیمت ارز داشته باشیم، اما در هر صورت خود را موظف میدانیم که تا یک هفته پیش از افزایش هزینه سرویسها مراتب را از طریق ایمیل و یا پیامک ( به همان نشانی ایمیل و شماره موبایلی که مشتری با آن ثبت نام کرده است) اعلام نماییم.
قوانین مالیاتی جاری بر کشور، ما را ملزم به لحاظ نمودن میزان مشخص مالیات بر ارزش افزوده در هر سال مالی میکند.بیت بایت مجاز و موظف است که کلیه صورتحسابهای خود را با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده ( سال 1399 ) تنظیم و تعیین نماید.چنانچه شما یک مشتری حقوقی هستید، ملزم به ثبت شماره مالیاتی و کد اقتصادی خود در سامانه مشتریان میباشید و از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده مستثنی نخواهید بود.
شما ضمن این مقررات، موافقت خود را اعلام میکنید که : بیت بایت ممکن است خدمات شما را بدون تقبل هیچگونه مسئولیتی به حالت تعلیق ( Suspend ) در آورد. چنانچه :
1- اگر بطور منطقی دریابیم که سرویسی که در حال استفاده از آن هستید باعث نقض تفاهم نامه استفاده منصفانه و خط مشی کیفیتی میباشد.
2- اگر صورتحسابهای پرداخت نشده و تاخیری بدون پیگیری در ناحیه کاربری خود داشته باشید.
3- اگر خدمات شما برای انجام حملات به دیگر سرورها استفاده میشود.
4- اگر سرویس شما مورد حملات شدید از سمت دیگر افراد قرار گرفته باشد ( بطور موقت و با بررسی و رفع موارد )
5- اگر سرویس شما بنا به نکات مذکور در این پاراگراف و یا در سایر بندهای دیگر این مقررات موجب نقض مقررات و یا تاثیر گذاری منفی بر سایر مشتریان گردد.
بیت بایت، هیچگونه مسئولیتی را در خصوص رخدادهایی که خارج از چارچوب تصمیمات و تواناییهای خود باشد را نمیپذیرد.ممکن است به دلایلی که در پیش رو به آنها اشاره میکنیم در ارائه خدمات و تعهدات خود با مشکل مواجه شویم، دلایلی که از قوه کنترل ما خارج است و باعث خارج شدن تعهدات ما در برابر مشتری میشود، مواردی نظیر : قطعی و خرابی برق در مراکز داده، قطعی و خرابی برق در ناحیه پشتیبانی و کنترل شبکه، خرابی و قطعی اینترنت، حوادث و فاجعههای طبیعی( همانند سیل - زلزله و...)، جنگ، شورش، اغتشاش، اعتصاب و سایر اقدامات سازمان یافته، شیوع اپیدمی و بیماریهای همه گیر، فعالیتهای تروریستی و یا سایر رویدادهای دیگری که باعث شود ارائه خدمات به کندی و یا با مشکل جدی روبرو شود از حیطه اختیارات و تعهدات ما خارج میباشد.لازم بذکر است که محل رخداد این موارد میتواند در داخل کشور و یا در کشورهای سرویس دهنده اصلی واقع شود و استثنایی از این جهت وجود ندارد.
بیت بایت هیچ تضمین قاطعانه و 100 درصدی را ارائه نمیدهد که سرویسها بدون فوت وقت و بصورت دائم، بدون خطا و کاملا ایمن ارائه شوند.چرا که تمامی این موارد تابع فاکتورها و مفادیاست که هر یک دارای شرایط خود میباشند، اما نسبت به تضمین 99% دسترسی بدون خطا و ایمن متعهد هستیم،و بطور جامع و گستردهای اطمینان میدهیم که شرایط و استانداردها به گونهای باشند که در بالاترین سطح دسترسی امن خود قرار بگیرند.آپتایم و در دسترس بودن 99.9% سرورها، امن بودن و تعیین تنظیمات امنیتی به موجب برقراری امنیت 99.9% مورادیست که به آن اطمینان داریم، چرا که در عرصه وب و شبکه، هیچ چیز 100% کامل و بی نظیر نخواهد بود.بنابر این، خدمات ما از اساس "همانطور که هست" ارائه میشوند.
بیت بایت، حق دارد شرایط مندرج در این توافق را در هر زمان به صلاحدید خود مورد تغییر قرار دهد.این تغییرات پس از اینکه در وبسایت و در همین صفحه ثبت شدند به کاربران از طریق راههای ارتباطی اطلاع رسانی شده و پس از آن لازم الاجرا میشوند.همچنین مشتریان ضمن عضویت در مرکز کاربران، موافقت خود را با تمامی بندهای این توافق نامه اعلام میکنند.
بیت بایت، پیش از بروز هرگونه اختلاف نظر، اختلاف حساب و موارد حقوقی، تلاش میکند تا بصورت مسئولانه موضوع و موارد رخداده را با مشتری برطرف نماید، چرا که ما بر اصل همکاری بدون شائبه و هرگونه مشکلی، متکی هستیم.بمین منظور مشترک موافقت خود را اعلام میکند که این توافقنامه بر اساس قوانین تجارت جاری بر جمهوری اسلامی ایران و مراجع قضائی آن تعیین شده است و بنابر این مشتری موافق است که در صورت تخطی از شرایط مندرج در این توافقنامه که مرتبط با قوانین جرائم رایانهای میباشد و یا اقداماتی که منجر به آسیب رسانی به دیگر کاربران، سرویسها و شرایط تجاری بیت بایت شود در مراجع ذیصلاح پاسخگو خواهد بود.